• TikTok i krótkie formy wideo

Dla kogo jest to szkolenie?

Najczęściej szkolimy:

 

  • Właścicieli firm i przedsiębiorców, którzy chcą wykorzystać potencjał reklamy w social mediach w swoim biznesie
  • Szefów działu marketingu, którzy chcą lepiej weryfikować skuteczność reklam tworzonych przez pracowników lub agencje
  • Marketingowców, którzy chcą poszerzyć kompetencje lub uporządkować wiedzę
  • Osób, które szukają nowych sposobów na dotarcie do klientów
  • Administratorów sklepów internetowych, którzy chcą zwiększyć ruch i sprzedaż online
  • Adeptów marketingu, którzy chcą profesjonalnie zajmować się reklamą w internecie

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Jak efektywnie wykorzystywać TikToka i krótkie firmy video w swoim biznesie?
 
Jak skutecznie promować swoje produkty lub usługi?
 
Jak kręcić krótkie video wyróżnić się na tle konkurencji?
 
Czym są trendy, jak je znajdowaćwykorzystać, by bez inwestowania w reklamę budować zasięgowy kanał?
 
Dlaczego warto nawiązać współpracę z vlogerami i tiktokerami?

Szczegółowy program szkolenia

Moduł 1 

 

VIDEO MARKETING — OD CZEGO WARTO ZACZĄĆ

Czy TikTok to przestrzeń, w której odnajdują się tylko nastolatki?

Oni czują się tam najlepiej, ale na tej platformie znajdzie się miejsce dla każdego pokolenia.

A póki TikTok jest w fazie wzrostowej, warto znaleźć się tam przed Twoją konkurencją.

 

Nie potrzebujesz budżetu reklamowego, TikTok oczekuje od Ciebie jedynie czasu.

Czasu na tworzenie treści, wchodzenie w interakcje z innymi profilami i śledzenie trendów.

Pokażemy Ci, czym jest ta platforma, dlaczego i jak warto nagrywać krótkie formaty video

oraz jak wykorzystywać je wielokrotnie.

 

 

Moduł 2

 

DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ W VIDEO MARKETING

Mieć świadomość tego, co robi Twoja konkurencja to połowa sukcesu. Na realnych przykładach

z Twojej branży (i nie tylko) poznasz świat i reguły jakimi rządzi się TikTok.

 

Wspólnie przeanalizujemy przykłady dobrych i złych praktyk, zarówno Twojej konkurencji,

jak i profili marek, które mogą stanowić dla Ciebie inspirację.

Pokażemy Ci, skąd czerpać inspiracje, jak planować harmonogram,

pracę nad tworzeniem contentu, jak i jego promocją.

 

 

Moduł 3

 

 

CZY SERWIS TIKTOK TO DOBRE MIEJSCE DOTARCIA DO TWOICH KLIENTÓW

 

Pokażemy Ci wszystkie funkcjonalności TikToka, aby nic Cię nie zaskoczyło

podczas jego używania, przetestujemy je z Tobą i pokażemy, które z nich są przydatne, a które nie.

Z nami poznasz przydatne narzędzia, aplikacje i strony, dzięki którym zapanujesz nad planem publikacji.

 

 

Moduł 4

 

INFLUENCER MARKETING KLUCZEM DOTARCIA DO TWOICH ODBIORCÓW

Z każdych drzwi i okien wyskakują Ci reklamy z Influencerami?
A może widzisz przestrzeń na współpracę z twórcą internetowym,
ale nie wiesz jak się zabrać do tego tematu i kto będzie pasował do Twojej marki?

Poradzimy Ci co z tym zrobić!

 

Ile to kosztuje? Jakie typy współpracy są powszechne?

Na co zwracać uwagę przy wyborze, sposobie rozliczania i statystykach we współpracy z influencerami?

Odkryjemy przed Tobą karty tej gałęzi marketingu.

Efekty szkolenia

Po szkoleniu będziesz gotowy,

by samodzielnie tworzyć krótkie nagrania video

oraz prowadzić konto na TikToku!

Format szkolenia

Szkolenie odbywa się stacjonarnie, co gwarantuje Ci bezpośredni kontakt z prowadzącym i możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia.

 

Proponujemy formę aktywnej pracy warsztatowej w małej grupie.

 

Zabierz ze sobą naładowany telefon, by móc tworzyć swoje własne nagrania już w trakcie szkolenia.

 

Szkolenie potrwa 6h zegarowych (7h z przerwami). Uczestnikom zapewniamy kawę i lunch, materiały szkoleniowe i certyfikat udziału w szkoleniu.


Pod koniec szkolenia weźmiesz udział w walidacji, dzięki której będziemy mogli przyznać Ci certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. W ramach walidacji sprawdzimy postęp Twojej wiedzy poprzez obserwację w warunkach symulowanych oraz przeprowadzony wywiad swobodny.

Katarzyna Leśniak

 

Katarzyna
Leśniak

 

Jako Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju zarządza działem social media. W Agencji Refocus pracuje od 6 lat, prowadząc kampanie reklamowe i PR dla marek takich jak Żywiec Zdrój czy Ustronianka. Chętnie podejmuje się też projektów dla marek regionalnych (Województwo Małopolskie, Euroregion Beskidy, Gmina Rajcza) oraz sektora NGO.  

Zarezerwuj swoje miejsce

Kliknij w wybrany termin

Terminy

Dostępne