• Reklama na Facebooku i Instagramie

Dla kogo jest to szkolenie?

Najczęściej szkolimy:

 

  • Właścicieli firm i przedsiębiorców, którzy chcą wykorzystać potencjał reklamy w social mediach w swoim biznesie
  • Szefów działu marketingu, którzy chcą lepiej weryfikować skuteczność reklam tworzonych przez pracowników lub agencje
  • Marketingowców, którzy chcą poszerzyć kompetencje lub uporządkować wiedzę
  • Administratorów sklepów internetowych, którzy chcą zwiększyć ruch i sprzedaż online
  • Adeptów marketingu, którzy chcą profesjonalnie zajmować się reklamą w internecie

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Jak efektywnie wykorzystywać Facebook i Instagram w swoim biznesie?
 
Jak skutecznie promować swoje produkty lub usługi?
 
Jak znaleźć i utrzymać klienta w sieci?
 
Czym różni się profesjonalna kampania reklamowa od promowania posta?
 
Jak działa Manager Reklam?
 
Jak dobrać cel kampanii do swojego celu biznesowego?
 
Jak optymalizować efekty reklamy, by zwiększyć ich skuteczność?
 
Jak czytać i interpretować statystyki kampanii?

Szczegółowy program szkolenia

Moduł 1 

 

O CZYM MUSISZ POMYŚLEĆ, ZANIM ROZPOCZNIESZ KAMPANIĘ

Przekonasz się, dlaczego reklama w social mediach pomaga osiągać sukces w biznesie.

Dowiesz się, jak właściwie przygotować się do kampanii i jak zabrać się za nią z głową.

 

Czy stać mnie na reklamę na facebooku? Budżet za mały/za duży/źle wydany.

Jak działają rozliczenia z firmą Meta? Ile pieniędzy poświęcić na reklamę w social media?

Jak poprawnie skonfigurować swoje konto reklamowe?

O czym musisz pomyśleć, zanim wydasz pierwszą złotówkę?

Wybór celu reklamowego a lejek sprzedażowy. Omówienie struktury kampanii.

 

 

Moduł 2

 

JAK ZNALEŹĆ SWOICH KLIENTÓW NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE

Odkryjesz, jak wiele możesz się dowiedzieć o swoich klientach dzięki Facebookowi
oraz nauczysz się dobierać właściwe grupy docelowe do Twojej reklamy.

 

Skąd Meta czerpie informacje o użytkownikach Facebooka i Instagrama?

Jak dobrać grupę docelową do swojej kampanii?

Zainteresowania, zachowania, zawężenia i wykluczenia.

Zapisywanie i modyfikacja grup odbiorców.

Jaka powinna być docelowa wielkość grupy odbiorców?

Czym są i jak wykorzystać grupy niestandardowych odbiorców?

 

 

Moduł 3

 

JAK STWORZYĆ SKUTECZNĄ KREACJĘ REKLAMOWĄ

Manager Reklam oferuje formaty reklamowe niedostępne w postach organicznych.
Na szkoleniu nauczysz się wykorzystywać nowatorskie sposoby tworzenia reklam.

 

Formaty reklamowe. Jaki typ reklamy wybrać?

Jak zrobić prostą animację czy karuzelę zdjęć

Zasady zamieszczania reklam na Facebooku/Instagramie

Jak działa proces weryfikacji reklam?

Jakich elementów grafiki i tekstu unikać, aby ograniczyć ryzyko odrzucenia reklamy?

 

 

Moduł 4

 

ZAAWANSOWANA ANALITYKA KAMPANII

Chcąc osiągać ponadprzeciętne wyniki, musisz dobrze rozumieć kluczowe wskaźniki efektywności reklamy. W tej części szkolenia przyjrzymy się statystykom kampanii.

 

Jak interpretować wyniki kampanii? Jak zwiększyć skuteczność reklamy bez podnoszenia budżetu?

Po czym poznać, że czas zmienić grupę docelową lub kreację reklamową?

Jak łączyć ze sobą różne kampanie, by odpowiadały procesowi podejmowania decyzji zakupowej klienta?

Efekty szkolenia

Po szkoleniu będziesz gotowy,
by samodzielnie tworzyć i optymalizować profesjonalne kampanie reklamowe w social mediach!

Format szkolenia

Szkolenie odbywa się stacjonarnie, co gwarantuje Ci bezpośredni kontakt z prowadzącym i możliwość zadawania w trakcie szkolenia pytań.

 

Proponujemy formę aktywnej pracy warsztatowej w małej grupie.

 

Zabierz ze sobą komputer, by móc tworzyć swoje własne kampanie już w trakcie szkolenia.

 

Szkolenie potrwa 6h zegarowych (7h z przerwami).

 

Uczestnikom zapewniamy kawę i lunch, materiały szkoleniowe i certyfikat udziału w szkoleniu.

 

Pod koniec szkolenia weźmiesz udział w walidacji, dzięki której będziemy mogli przyznać Ci certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. W ramach walidacji sprawdzimy postęp Twojej wiedzy poprzez obserwację w warunkach symulowanych oraz przeprowadzony wywiad swobodny.

Katarzyna Leśniak

 

Katarzyna
Leśniak

 

Jako Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju zarządza działem social media. W Agencji Refocus pracuje od 6 lat, prowadząc kampanie reklamowe i PR dla marek takich jak Żywiec Zdrój czy Ustronianka. Chętnie podejmuje się też projektów dla marek regionalnych (Województwo Małopolskie, Euroregion Beskidy, Gmina Rajcza) oraz sektora NGO.  

Zarezerwuj swoje miejsce

Kliknij w wybrany termin

Terminy

Dostępne