• LinkedIn w biznesie

Dla kogo jest to szkolenie?

Najczęściej szkolimy:

 

  • Właścicieli firm i przedsiębiorców, którzy chcą wykorzystać potencjał reklamy w social mediach w swoim biznesie
  • Handlowców B2B, którzy poszukują nowego źródła leadów sprzedażowych
  • Szefów działu marketingu, którzy chcą lepiej weryfikować skuteczność reklam tworzonych przez pracowników lub agencje
  • Marketingowców, którzy chcą poszerzyć kompetencje lub uporządkować wiedzę
  • Osób, które szukają nowych sposobów na dotarcie do klientów
  • Administratorów sklepów internetowych, którzy chcą zwiększyć ruch i sprzedaż online
  • Adeptów marketingu, którzy chcą profesjonalnie zajmować się reklamą w internecie

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Będziesz wiedzieć jak zbudować swój profesjonalny profil biznesowy
 
Nauczysz się jak wyszukiwać i nawiązywać kontakt z cennymi partnerami  biznesowymi
 
Nauczysz się prowadzić skrócony proces sprzedaży poprzez bezpośredni kontakt z decydentami w firmach

 

 

Dowiesz się jak mierzyć efektywność swoich działań na LinkedIn

 

Poznasz panel reklamowy LinkedIn, który pozwoli Ci wzmocnić zasięg Twoich działań

 

Dowiesz się jakie narzędzia możesz wykorzystać by zautomatyzować inicjowanie kontaktu z dużą ilością użytkowników

Szczegółowy program szkolenia

Moduł 1 

 

LINKEDIN JAKO NARZĘDZIE BIZNESOWE

Na wstępie poznasz lepiej specyfikację serwisu.
Omówimy najważniejsze pojęcia, statystyki i demografię użytkowników.

 

Dlaczego LinkedIn zyskuje coraz większą popularność w Polsce?
Kogo można tutaj znaleźć? Do czego można wykorzystać LinkedIn w firmie?
Trzy najpopularniejsze funkcje portalu

 

 

Moduł 2

 

MISTRZOWSKI PROFIL NA LINKEDIN

Rozbudujesz swój profil o dodatkowe sekcje, które wpływają
na Twoją wiarygodność i widoczność profilu dla algorytmów.

 

Pierwsze wrażenie: zdjęcie profilowe i baner w tle.

Jak wykorzystać nagłówek i opisać swoją osobę w sekcji “O mnie”?

Po co dodawać wykształcenie i historię zawodową do profilu?

Umiejętności i potwierdzenia oraz ich znaczenie dla algorytmów

Jak dawać i pozyskiwać rekomendacje na LinkedIn?

 

 

Moduł 3

 

BUDOWANIE SIECI KONTAKTÓW

Poznasz niezawodne i nieoczywiste sposoby
na zdobycie kontaktów ważnych dla Twojego biznesu.

 

Jak wielkość sieci kontaktów wpływa na potencjał profilu?
Skąd brać nowe kontakty? Jak importować kontakty z własnego maila i telefonu?

Jak znaleźć na LinkedInie swojego idealnego klienta lub kontrahenta?

Jak wykorzystać aktywność konkurencji do budowania własnej sieci kontaktów?

 

 

Moduł 4 

 

STRATEGIA, TREŚCI I AKTYWNOŚĆ

Dowiesz się wszystkiego o tworzeniu treści na LinkedIn
i mierzeniu efektywności Twoich działań.

 

Mam już profil… i co dalej? Co to jest matryca strategii?

Jak przełożyć swój cel biznesowy na aktywność na LinkedIn?

Skąd brać pomysły na treści? Jak napisać dobry post?

Przegląd różnych form publikacji na LinkedIn

Co wpływa na zasięg publikacji? Jaki jest twój Social Selling Index?

Jak czytać i interpretować statystyki profilu i publikacji?

 

 

Moduł 5

 

SALES NAVIGATOR

Odkryjesz, czy płatna subskrypcja do narzędzi premium może usprawnić
zarządzanie procesem prospectingu i sprzedaży.

 

Jakie są rodzaje kont premium na LinkedIn i do czego je wykorzystać?
Co to jest social selling? Jak generować leady, przekuwając kontakty w sprzedaż?

Jak zbudować lejek sprzedażowy w Sales Navigatorze?

Dodatkowe narzędzia zewnętrzne wspierające pracę na LinkedIn

 

 

Moduł 6

 

STRONA FIRMOWA I REKLAMA

Poznasz panel reklamowy LiIN, który pozwoli Ci wzmocnić zasięg
Twoich działań na stronie firmowej.

 

Zakładanie strony firmowej i podstron marek

Zarządzanie stroną firmową i publikowanie treści

Analityka Narzędzia reklamowe LinkedIn

Zadanie warsztatowe

Efekty szkolenia

Po szkoleniu będziesz wiedzieć
jak pokazać się na platformie swoim potencjalnym klientom tak,

by z łatwością znaleźli właśnie Ciebie,
kiedy szukają na LinkedIn konkretnych produktów czy usług.

 

Dowiesz się jak być aktywnym i cennym dla innych kontaktem biznesowym.

Szkolenie odbywa się stacjonarnie, co gwarantuje Ci bezpośredni kontakt z prowadzącym i możliwość zadawania w trakcie szkolenia pytań.

 

Proponujemy formę aktywnej pracy warsztatowej w małej grupie.

 

Zabierz ze sobą komputer, by móc tworzyć swoje własne kampanie już w trakcie szkolenia.

 

Szkolenie potrwa 6h zegarowych (7h z przerwami).

 

Uczestnikom zapewniamy kawę i lunch, materiały szkoleniowe i certyfikat udziału w szkoleniu.

 

Pod koniec szkolenia weźmiesz udział w walidacji, dzięki której będziemy mogli przyznać Ci certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. W ramach walidacji sprawdzimy postęp Twojej wiedzy poprzez obserwację w warunkach symulowanych oraz przeprowadzony wywiad swobodny.

Katarzyna Khanna

 

Katarzyna
Khanna

 

Właścicielka Agencji Marketingowej REFOCUS, trener marketingu z wieloletnim doświadczeniem w kraju i za granicą. Łączy kompetencje redaktora, grafika i marketingowca. Jest strategiem, który opracowuje koncepcje zaawansowanych kampanii reklamowych nakierowanych na sprzedaż, łącząc ze sobą różne kanały komunikacji. 

Zarezerwuj swoje miejsce

Kliknij w wybrany termin

Terminy

Dostępne