Dla kogo jest to szkolenie?
Najczęściej szkolimy:
- Właścicieli firm i przedsiębiorców, którzy chcą wykorzystać potencjał reklamy w social mediach w swoim biznesie
- Handlowców B2B, którzy poszukują nowego źródła leadów sprzedażowych
- Szefów działu marketingu, którzy chcą lepiej weryfikować skuteczność reklam tworzonych przez pracowników lub agencje
- Marketingowców, którzy chcą poszerzyć kompetencje lub uporządkować wiedzę
- Osób, które szukają nowych sposobów na dotarcie do klientów
- Administratorów sklepów internetowych, którzy chcą zwiększyć ruch i sprzedaż online
- Adeptów marketingu, którzy chcą profesjonalnie zajmować się reklamą w internecie
Czego nauczysz się na szkoleniu?
Będziesz wiedzieć jak zbudować swój profesjonalny profil biznesowy
Nauczysz się jak wyszukiwać i nawiązywać kontakt z cennymi partnerami biznesowymi
Nauczysz się prowadzić skrócony proces sprzedaży poprzez bezpośredni kontakt z decydentami w firmach
Dowiesz się jak mierzyć efektywność swoich działań na LinkedIn
Poznasz panel reklamowy LinkedIn, który pozwoli Ci wzmocnić zasięg Twoich działań
Dowiesz się jakie narzędzia możesz wykorzystać by zautomatyzować inicjowanie kontaktu z dużą ilością użytkowników
Szczegółowy program szkolenia
Moduł 1
LINKEDIN JAKO NARZĘDZIE BIZNESOWE
Na wstępie poznasz lepiej specyfikację serwisu.
Omówimy najważniejsze pojęcia, statystyki i demografię użytkowników.
Dlaczego LinkedIn zyskuje coraz większą popularność w Polsce?
Kogo można tutaj znaleźć? Do czego można wykorzystać LinkedIn w firmie?
Trzy najpopularniejsze funkcje portalu
Moduł 2
MISTRZOWSKI PROFIL NA LINKEDIN
Rozbudujesz swój profil o dodatkowe sekcje, które wpływają
na Twoją wiarygodność i widoczność profilu dla algorytmów.
Pierwsze wrażenie: zdjęcie profilowe i baner w tle.
Jak wykorzystać nagłówek i opisać swoją osobę w sekcji “O mnie”?
Po co dodawać wykształcenie i historię zawodową do profilu?
Umiejętności i potwierdzenia oraz ich znaczenie dla algorytmów
Jak dawać i pozyskiwać rekomendacje na LinkedIn?
Moduł 3
BUDOWANIE SIECI KONTAKTÓW
Poznasz niezawodne i nieoczywiste sposoby
na zdobycie kontaktów ważnych dla Twojego biznesu.
Jak wielkość sieci kontaktów wpływa na potencjał profilu?
Skąd brać nowe kontakty? Jak importować kontakty z własnego maila i telefonu?
Jak znaleźć na LinkedInie swojego idealnego klienta lub kontrahenta?
Jak wykorzystać aktywność konkurencji do budowania własnej sieci kontaktów?
Moduł 4
STRATEGIA, TREŚCI I AKTYWNOŚĆ
Dowiesz się wszystkiego o tworzeniu treści na LinkedIn
i mierzeniu efektywności Twoich działań.
Mam już profil… i co dalej? Co to jest matryca strategii?
Jak przełożyć swój cel biznesowy na aktywność na LinkedIn?
Skąd brać pomysły na treści? Jak napisać dobry post?
Przegląd różnych form publikacji na LinkedIn
Co wpływa na zasięg publikacji? Jaki jest twój Social Selling Index?
Jak czytać i interpretować statystyki profilu i publikacji?
Moduł 5
SALES NAVIGATOR
Odkryjesz, czy płatna subskrypcja do narzędzi premium może usprawnić
zarządzanie procesem prospectingu i sprzedaży.
Jakie są rodzaje kont premium na LinkedIn i do czego je wykorzystać?
Co to jest social selling? Jak generować leady, przekuwając kontakty w sprzedaż?
Jak zbudować lejek sprzedażowy w Sales Navigatorze?
Dodatkowe narzędzia zewnętrzne wspierające pracę na LinkedIn
Moduł 6
STRONA FIRMOWA I REKLAMA
Poznasz panel reklamowy LiIN, który pozwoli Ci wzmocnić zasięg
Twoich działań na stronie firmowej.
Zakładanie strony firmowej i podstron marek
Zarządzanie stroną firmową i publikowanie treści
Analityka Narzędzia reklamowe LinkedIn
Zadanie warsztatowe
Efekty szkolenia
Po szkoleniu będziesz wiedzieć
jak pokazać się na platformie swoim potencjalnym klientom tak,
by z łatwością znaleźli właśnie Ciebie,
kiedy szukają na LinkedIn konkretnych produktów czy usług.
Dowiesz się jak być aktywnym i cennym dla innych kontaktem biznesowym.
Szkolenie odbywa się stacjonarnie, co gwarantuje Ci bezpośredni kontakt z prowadzącym i możliwość zadawania w trakcie szkolenia pytań.
Proponujemy formę aktywnej pracy warsztatowej w małej grupie.
Zabierz ze sobą komputer, by móc tworzyć swoje własne kampanie już w trakcie szkolenia.
Szkolenie potrwa 6h zegarowych (7h z przerwami).
Uczestnikom zapewniamy kawę i lunch, materiały szkoleniowe i certyfikat udziału w szkoleniu.
Pod koniec szkolenia weźmiesz udział w walidacji, dzięki której będziemy mogli przyznać Ci certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. W ramach walidacji sprawdzimy postęp Twojej wiedzy poprzez obserwację w warunkach symulowanych oraz przeprowadzony wywiad swobodny.
Katarzyna
|