• Wspólna promocja pogranicza/Spolcona propagacia prihracnicnej zony

    Rozszerzenie, uatrakcyjnienie i uporządkowanie oferty turystyczno-kulturalnej na terenach pogranicza polsko-słowackiego.
    Czytaj

KLIENT

Urząd Gminy Rajcza we współpracy z 13 innymi gminami pogranicza polsko-słowackiego: Radziechowy Wieprz, Węgierska Górka, Milówka, Ujsoły (PL), Novot, Zákamenné, Oravská Lesná, Nová Bystrica, Stará Bystrica, Klubina, Zborov nad Bystricou, Oščadnica, Skalité (SK).

ROZWIĄZANIE

W ramach projektu opracowaliśmy bazę atrakcji turystycznych w trzech językach – skatalogowaliśmy i wybraliśmy atrakcje turystyczne, koordynowaliśmy pracę copywriterów, fotografów, filmowców i tłumaczy. Przygotowaliśmy pakiety turystyczne i propozycje wycieczek dla czterech grup docelowych (osoby aktywne, osoby niepełnosprane, rodziny z dziećmi, grupy zorganizowane) w różnych porach roku. Koordynowaliśmy również prace nad projektami identyfikacji wizualnej marki, map i broszur informacyjnych, strony internetowej, gadżetów reklamowych. Opracowaliśmy kompleksową strategię promocji dla nowej marki terytorialnej i plan mediowy. Podjęliśmy współpracę z mediami tradycyjnymi, turystycznymi portalami internetowymi, blogosferą, influencerami, dokonaliśmy zakupu mediów na potrzeby promocji. Ostatnim krokiem było utworzenie i kompleksowa obsługa agencyjna profilu marki w mediach społecznościowych, w tym prowadzenie fanpage’a i płatnych kampanii promocyjnych.

PROBLEMY

Celem projektu “Wspólna promocja pogranicza” było rozszerzenie, uatrakcyjnienie i uporządkowanie oferty turystycznej i kulturalnej na terenach pogranicza polsko-słowackiego.

Dotychczasowa współpraca pomiędzy gminami a organizacjami pozarządowymi i komercyjnymi obiektami turystycznymi w zakresie rozwoju ruchu turystycznego w regionie była słabo rozwinięta. Brakowało spójnej i kompleksowej bazy atrakcji turystycznych, dostęp do informacji turystycznej był utrudniony, a jakość materiałów informacyjnych i promocyjnych niska.

EFEKTY

Wykorzystując media elektroniczne i tradycyjne dotarliśmy do 875 000 odbiorców w Polsce i na Słowacji.

Strategia promocji online objęła 180 postów na Facebooku, 24 reklamy w mediach społecznościowych, 16 artykułów na stronach internetowych i 3 wpisy blogowe. W mediach tradycyjnych opublikowaliśmy 3 informacje prasowe i 6 artykułów sponsorowanych, przeprowadziliśmy 4 kampanie w magazynach turystycznych i 1 kampanię radiową.

Efektem projektu było stworzenie między innymi 120 opisów atrakcji w 3 językach, 15 000 map, 1100 gadżetów dla mieszkańców i turystów, 16 filmów i spotów promocyjnych oraz 4 broszur z pakietami atrakcji.

Realizacje

Podobne