Klient
Stowarzyszenie uczestniczy w targach turystycznych, realizuje projekty i mikroprojekty transgraniczne, których celem jest podniesienie atrakcyjności turystycznej regionu, a także kreowanie nowych produktów turystycznych. Współpracuje też przy prowadzeniu serwisu turystycznego www.beskidy.travel. |
Cel i potrzeba
Głównym założeniem było lepsze wykorzystanie regionalnych i lokalnych walorów przyrodniczych oraz kulturowych, a także wzrost rozpoznawalności marki Beskidy.
Docelowo działania podjęte w ramach projektu powinny przełożyć się na przyrost ruchu turystycznego zatrzymanie turystów, zarówno krajowych jak i zagranicznych, na dłużej.
Pracę rozpoczęliśmy w sytuacji, w której marka Beskidy nie posiadała mediaów społecznościowych. Ich dzaiłania chrakteryzowała się również brakiem spójności komunikacji promującej walory turystyczne całego obszaru Euroregionu Beskidy. |
|
Rozwiązanie
Skupiliśmy się na lepszym wykorzystau regionalnych i lokalnych walorów przyrodniczych i kulturowych, a także wzrostu rozpoznawalności marki Beskidy, co w przyszłości powinno się przełożyć na przyrost ruchu turystycznego oraz wydłużenie pobytów turystów zarówno krajowych jak i zagranicznych.
Utworzenie i kompleksowa obsługa agencyjna profilu marki na Facebooku i Instagramie, w tym tworzenie postów i obsługa kampanii reklamowych. |
Efekty
Zbudowanieod podstaw dużej społeczności |
Zasięgiprzekraczające330 tys. |
Ponad 41 tys.aktywnychfanów
|
Wyświetlenia najlepszych postówprzekraczające 4,3 mln |