Klient
|
Cel i potrzeba
Wprowadzenie na rynek nowego tytułu na zasadzie franczyzy wymagało nadzoru nad całością procesu wdrożenia, wydania i promocji magazynu. Konieczna była kompletna obsługa procesu wydawniczego czasopisma, sprzedaży reklam, zarządzania kampaniami reklamowymi, Public Relations, content marketingu. |
|
Rozwiązanie
Zaczęliśmy od analizy konceptu, wizji i misji magazynu oraz jego aplikacji na rynek arabski. Opracowaliśmy etapy procesu wydawniczego i jego harmonogram. Zbudowaliśmy międzynarodowy zespół redakcyjny, zajęliśmy się podziałem obowiązków i nadzorem nad pracą zespołu.
Zaplanowaliśmy wydania magazynu. Przygotowywaliśmy flatplany publikacji, prowadziliśmy nadzór nad podziałem proporcji na treści redaktorskie i reklamowe. |
Stworzyliśmy teksty, grafiki i układy magazynów. Zarządzaliśmy systemami IT, ze szczególnym uwzględnieniem przechowywania i współdzielenia plików, biblioteki obrazów, programów do składu.
Opracowaliśmy merytorycznie i graficznie media pack. Stworzyliśmy, administrowaliśmy i zasilaliśmy contentem stronę internetową oraz kanały social media. Przygotowaliśmy franczyzę tytułu na inne kraje arabskie. |
Efekty
Stworzenie administracjii systemu zarządzania
|
Stworzenie tekstów, grafik i całych składów publikacji magazynów
|
Kontent na mediach społecznościowych i stronie internetowej
|
Stworzeniefranczyzodawcyna inne kraje arabskie
|