Klient
|
Cel i potrzeba
W lipcu 2018 w Bielsku-Białej wprowadzono nowe zasady selektywnej zbiórki odpadów. Zamiast dotychczasowych 5 frakcji wprowadzono 7.
Nowy podział wymagał opracowania koncepcji oraz materiałów promocyjnych w atrakcyjny i przystępny sposób przedstawiających wchodzące w życie zasady segregacji. |
Tam, gdzie inni widzą bariery oraz sztywne zasady,
my widzimy potencjał i wdrażamy kreatywne pomysły!
|
Rozwiązanie
W ramach realizacji tego projektu opracowaliśmy hasła reklamowe zachęcające do segregacji odpadów. Przygotowaliśmy projekt plakatów promocyjnych, banerów internetowych, szablon strony www, projekt rollupów, artykułów do pracy.
Zaprojektowaliśmy również różne uloti typu C-fold, 16-stronicową broszurę informacyjną i kalendarz ścienny, a także przeprowadziliśmy sesję zdjęciową z udziałem dzieci. |
Efekty
Opracowanie koncepcji przekazu nowych zasad
|
Stworzenie projektów do masowego wydruku
|
Uatrakcyjnienie ważnego przekazu dla miasta
|
Pozytywny odbiórkampanii
|