• Opracowanie koncepcji
    i materiałów promocyjnych

    Opracowanie koncepcji i materiałów promocyjnych dotyczących nowych zasad selektywnej zbiórki odpadów
    Czytaj

Klient


Realizacja projektu na zlecenie Biura ds. Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.

 

 

 

Cel i potrzeba

 

W lipcu 2018 w Bielsku-Białej wprowadzono nowe zasady selektywnej zbiórki odpadów. Zamiast dotychczasowych 5 frakcji wprowadzono 7.

 

Nowy podział wymagał opracowania koncepcji oraz materiałów promocyjnych w atrakcyjny i przystępny sposób przedstawiających wchodzące w życie zasady segregacji.

 

Tam, gdzie inni widzą bariery oraz sztywne zasady,

my widzimy potencjał i wdrażamy kreatywne pomysły!

 

Rozwiązanie

 

W ramach realizacji tego projektu opracowaliśmy hasła reklamowe zachęcające do segregacji odpadów. Przygotowaliśmy projekt plakatów promocyjnych, banerów internetowych, szablon strony www, projekt rollupów, artykułów do pracy.

 

Zaprojektowaliśmy również różne uloti typu C-fold, 16-stronicową broszurę informacyjną i kalendarz ścienny, a także przeprowadziliśmy sesję zdjęciową z udziałem dzieci.

 

 

 

 

 

Efekty

 

 

 

 

Opracowanie koncepcji przekazu nowych zasad

 

 

 

Stworzenie projektów do masowego wydruku

 

 

 

 

Uatrakcyjnienie ważnego przekazu dla miasta

 

 

 

Pozytywny odbiór 
kampanii
przez odbiorców

 

 

Realizacje

Podobne