Klient

 

Obsługa kampanii reklamowych w kanałach SoMe marki Hoop Cola, która słyniez z gazowanego napoju typu cola produkowanego przez firmę ZMB Capital sp. z o.o., właściciela firmy Ustronianka.

 

 

 

 

Cel i potrzeba

 

Konkurowanie z popularnymi napojami typu cola, które jako światowej sławy marki mogą pozwolić sobie na przeprowadzenie dużych kampanii marketingowych.


Celem stało sie więc wypracowanie własnej tożsamości marki na tle konkurentów (tańszy odpowiednik coca-coli) oraz zminimalizowanie strat swpowodowanych podwyższeniem  podatku cukrowego, który wpływa na konkurencyjność ceny produktu.

 

 

Rozwiązanie

 

Rozpoczeliśmy budowanie odrębnej tożsamości marki w oparciu o archetyp Błazna. Stawianie na optymizm i dobre samopoczucie, indywidualny styl komunikacji. Do dnia dzisejszego komunikacja poiera się na wypracowanym wizerunku, w którym gra słów oraz zabawne i optymistyczne podejście grają piwersze skrzypce

 

 

 

Zajmujemy się kompleksową obsługą polegającą na tworzeniu dopracowanych koncepcji, copywriting a także grafik i animacji. 

 

Nasza współpraca po dzeiń dzisiejszy obejmuje również bieżącą obsługę profili oraz moderację profilu, a także konfigurację i optymalizację kampanii reklamowych: Fb, IG.

 

Realizacje

Podobne