Klient
Tworzenie własnego magazynu „ Perfect Fit” wydawanego w Wielkiej Brytanii i na rynkach bliskowschodnich. |
Cel i potrzeba
Stworzenie własnego tytułu prasowego wymagało nadzoru nad całością procesu wydawniczego – od stworzenia kontentu, poprzez sprzedaż reklam i zarządzanie kampaniami reklamowymi, na działaniach Public Relations i sprzedażowych skończywszy. |
|
Rozwiązanie
Zaczęliśmy od opracowania konceptu, wizji i misji magazynu. Kolejnym krokiem było stworzenie identyfikacji wizualnej (logo wraz z księgą znaku, typografii, elementów nawigacji i paginacji grid, palety kolorów). |
Opracowaliśmy etapy procesu wydawniczego i jego harmonogram. Zbudowaliśmy międzynarodowy zespół redakcyjny, podzieliliśmy obowiązki i nadzorowaliśmy pracę zespołu.
Zajęliśmy się planowaniem wydań magazynu, przygotowywaniem flatplanów publikacji, prowadziliśmy nadzór nad podziałem proporcji na treści redaktorski i reklamowe. |
|
Tworzyliśmy teksty, grafiki i układu magazynu. Zarządzaliśmy systemami IT ze szczególnym uwzględnieniem przechowywania i współdzielenia plików, biblioteki obrazów, programów do składu.
Przygotowaliśmy opracowanie merytoryczne i graficzne media packu, byliśmy odpowiedzialni za pozyskanie reklamodawców i ich obsługę. Stworzyliśmy i administrowaliśmy stroną internetową i kanałami social media. Magazyn wydawany był w latach 2014-2016. |
Efekty
Stworzenie i realizacja wytyczonej misji i wizji magazynu |
Stworzeniecałościowej identyfikacji wizualnej |
Wprowadzeniei administracjasystemami IT |
Zbudowanie międzynarownego zespołu redakcyjnego |
Stworzenie
|
Wydawaniemagazynów
|