Klient
Działa w całej Europie, dostarczając kawę oraz przekąski do 35 tysięcy przedsiębiorstw i obsługując blisko 70 tysięcy automatów. Na terenie Polski obsługuje 3,5 tysiąca automatów. |
Cel i potrzeba
Potrzebą marki jest sprzedaż produktu z wyższej półki kanałami, które kojarzą się z produktem niskiej jakości (kawa jak w Starbucksie z automatu jak na dworcu). Celem działań jest podświadome uzasadnienie wyższej ceny produktuw oczach odbiorcy. |
Główny cel
Analiza potrzeb marki wykazała, że głównym celem było odświeżenie identyfikacji. Przygotowaliśmy więc pierwsze serie projektów opakowań i materiałów promocyjnych: kubków, naklejek na opakowania, banery, grafiki na automaty vendingowe, infografiki i rollupy.
|
Rozwiązanie
Nawiązując do potrzeby odświerzenia wizerunku, stworzyliśmy identyfikację marki premium poprzez komunikacje w punktach sprzedaży. Stworzyliśmy i wdrożyliśmy oryginalne i osadzone w czasie projekty graficzne kubków.
Współpraca odniosła tak pozytywne rezultaty, że obecnie regularnie projektujemy nowe materiały graficzne dla Cafe+co DELIKOMAT. Tworzymy między innymi grafiki okolicznościowe oraz charytatywne, wspierając liczne akcje, w które. angażuje się Cafe+co DELIKOMAT. |
Efekty
Koncepcja i kreacja materiałówmarketingowych
|
Przygotowaniewielu materiałówdo druku
|
Przykucieuwagiodbiorców
|
Stworzenie
|