• Kreowanie silnej
    i spójnej marki regionalnej

    Promocja marki regionalnej Małopolska w Polsce i za granicą
    Czytaj

Klient


Realizacja projektu na zlecenie Departamentu Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

 

 

 

Cel i potrzeba

 

Głównym założeniem było kreowanie silnej i spójnej marki Małopolska oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku regionu w kraju i za granicą.

 

Planowanie i realizowanie kampanii informacyjno-promocyjnych o zasięgu regionalnym, krajowym i międzynarodowym miało przynieść efekt w postaci zbudowania nowoczesnego wizerunku Samorządu Województwa.

 

 

Rozwiązanie

 

Pierwszym krokiem w realizacji założeń projektu było opracowanie strategii określającej możliwość wzmocnienia potencjału marki Małopolska w mediach społecznościowych.

Opracowaliśmy tygodniowe plany komunikacji, w oparciu o które prowadziliśmy profile Województwa Małopolskiego na Facebooku, Instagramie i w serwisie YouTube, łącznie z całodobowym monitoringiem i moderacją społeczności.

 

 

 

 

 

Przygotowaliśmy posty, Instastories, animacje, materiały wideo i galerie, przeprowadziliśmy konkursy i promowaliśmy wydarzenia. Zajmowaliśmy się konfiguracją kampanii Facebook Ads i Page Like. Efekty działań przedstawialiśmy klientowi w postaci comiesięcznych raportów. 

 

 

Efekty

 

 

 

 

 

Kompleksowe
prowadzenie
komunikacji marki
 

 

Wykreowanie
pozytywnego
wizerunku regionu 
 

 

206 tys. polubień
na fanpage
w niecały rok

 

 

Zbudowania
nowoczesnego
wizerunku marki 

Realizacje

Podobne