Klient
|
Cel i potrzeba
Głównym założeniem było kreowanie silnej i spójnej marki Małopolska oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku regionu w kraju i za granicą.
Planowanie i realizowanie kampanii informacyjno-promocyjnych o zasięgu regionalnym, krajowym i międzynarodowym miało przynieść efekt w postaci zbudowania nowoczesnego wizerunku Samorządu Województwa. |
|
Rozwiązanie
Pierwszym krokiem w realizacji założeń projektu było opracowanie strategii określającej możliwość wzmocnienia potencjału marki Małopolska w mediach społecznościowych. |
Przygotowaliśmy posty, Instastories, animacje, materiały wideo i galerie, przeprowadziliśmy konkursy i promowaliśmy wydarzenia. Zajmowaliśmy się konfiguracją kampanii Facebook Ads i Page Like. Efekty działań przedstawialiśmy klientowi w postaci comiesięcznych raportów. |
Efekty
Kompleksowe
|
Wykreowanie
|
206 tys. polubień
|
Zbudowania
|