Klient
|
Cel i potrzeba
Projekt miał na celu zachęcenie absolwentów technicznych uczelni wyższych do zamieszkania i rozpoczęcia swojej kariery zawodowej w Bielsku-Białej poprzez przedstawienie miasta jako miejsca atrakcyjnego do życia i dającego duże możliwości rozwoju.
Głównym celem było zahamowanie negatywnych trendów demograficznych oraz wzmocnienie potencjału technicznego bielskich przedsiębiorstw. |
|
Rozwiązanie
Przygotowaliśmy projekty graficzne billboardów, ulotek, plakatów, grafik promocyjnych do mediów (w tym Facebook, LinkedIn, GoldenLine). Stworzyliśmy i administrowaliśmy stroną internetową, prezentującą Bielsko-Białą jako miasto atrakcyjne do zamieszkania, a jednocześnie prężnie rozwijające się. Założyliśmy i prowadziliśmy fanpage na Facebooku. Przez 2 lata prowadziliśmy kampanię internetową na portalu Facebook, adresowaną do studentów i absolwentów uczelni technicznych w całej Polsce. |
Efekty
Uatrakcyjnienie miasta w oczach młodego pokolenia
|
Stworzenie projektów do masowego wydruku
|
Stworzenie mediów społecznościowych i strony internetowej
|
Pozytywny odbiórkampanii
|