• Kampania społeczna „Woda to nasza Wspólna Sprawa”

    Wielokanałowa kampania społeczna o charakterze lokalnym z serią filmów edukacyjnych.
    Czytaj

Klient


Realizacja kampanii społecznaej „Woda to nasza Wspólna Sprawa dla Żywiec Zdrój.

 

 

 

Cel i potrzeba

 

Potrzebą marki Żywiec Zdrój była naprawa relacji z otoczeniem fabryki. Działania CSR marki wpisują się w politykę dobrego sąsiada, jednak ich wizerunek w lokalnej społeczności był negatywny.

 

Celem kampanii była walka ze stereotypem, że działalność fabryk na terenie żywiecczyzny powoduje problemy mieszkańców z dostępem do zasobów wodnych.

 

 

Rozwiązanie

 

Wykreowaliśmy wielokanałową koncepcję kampanię społeczną o charakterze lokalnym pod hasłem WODA TO NASZA WSPÓLNA SPRAWA. Trzonem kampanii była seria filmów edukacyjnych z udziałem dzieci, działaczy społecznych i  włodarzy gmin.

 

Stworzyliśmy spoty edukacyjne, grafiki na potrzeby billboardów, rollupów oraz plansz edukacyjnych. Zajęliśmy się copywritingiem oraz współpracą z lokalnymi mediami. Wisienką na torcie była natomiast koordynacja imprez masowych, w postaci kin plenerowych.

 

 

 

 

 

 

Efekty

 

 

 

 

Poprawa stosunków 
Żywiec Zdrój
z włodarzami gmin (wspólne inwestycje)

 

 

Zaangażowanie mieszkańców we wspólne dbanie o zasoby wodne

 

 

Ogólna poprawa wizerunku marki w lokalnej społeczności

 

 

Zadowolenie klienta i zapraszenie Refocus do innych kampanii

Realizacje

Podobne