Klient
|
Cel i potrzeba
Potrzebą marki Żywiec Zdrój była naprawa relacji z otoczeniem fabryki. Działania CSR marki wpisują się w politykę dobrego sąsiada, jednak ich wizerunek w lokalnej społeczności był negatywny.
Celem kampanii była walka ze stereotypem, że działalność fabryk na terenie żywiecczyzny powoduje problemy mieszkańców z dostępem do zasobów wodnych. |
|
Rozwiązanie
Wykreowaliśmy wielokanałową koncepcję kampanię społeczną o charakterze lokalnym pod hasłem WODA TO NASZA WSPÓLNA SPRAWA. Trzonem kampanii była seria filmów edukacyjnych z udziałem dzieci, działaczy społecznych i włodarzy gmin.
Stworzyliśmy spoty edukacyjne, grafiki na potrzeby billboardów, rollupów oraz plansz edukacyjnych. Zajęliśmy się copywritingiem oraz współpracą z lokalnymi mediami. Wisienką na torcie była natomiast koordynacja imprez masowych, w postaci kin plenerowych. |
Efekty
Poprawa stosunkówŻywiec Zdrój
|
Zaangażowanie mieszkańców we wspólne dbanie o zasoby wodne |
Ogólna poprawa wizerunku marki w lokalnej społeczności |
Zadowolenie klienta i zapraszenie Refocus do innych kampanii |