Klient
|
Cel i potrzeba
W momencie zawiązania współpracy firma borykała się z dużymi zmianami. Na przestrzeni kilku lat przeszła rebranding, który nie został dobrze przyjęty oraz zmieniła właściciela. Konsumenci byli przywiązani do marki Brackie, której Browar w Cieszynie nie mógł już produkować.
Potrzebne było wyłonienie i wypromowanie nowego produktu flagowego - piwa Noszak. |
|
Rozwiązanie
Nasz współpraca polegała między innymi na wsparciu PR-owym przy rebrandingu (przesyłka kreatywna wysyłana do piwnych influencerów).
Stworzyliśmy koncepcję i kreację nowych opakowań oraz materiałów marketingowych. Dostosowaliśmy również wszystkie materiały promocyjne, aby tworzyły spójny i rozpoznawalny wizerunek np. brandowanie cyklicznej imprezy Cieszyńska Jesień Piwna.
|
Efekty
Uspujnienie wielu materiałów w myśl nowej identyfikacji |
Skuteczne wypromowanie marki Noszak |
Nominacja
|
Wprowadzenie na rynek wielu piw rzemieślniczych |