Wartości Refocus
DOBRE RELACJE Z LUDŹMI
Wewnętrzne i zewnętrzne relacje, oparte o wzajemny szacunek, zaufanie i empatyczne rozumienie potrzeb oraz problemów. Łatwiej się nam pracuje, gdy lubimy się z klientem.
WSPÓŁPRACA
Gramy do jednej bramki wewnętrznie i w drużynie klienta. Spektakularne efekty uzyskujemy we współpracy z równym i zaangażowanym partnerem. Dbamy o siebie nawzajem, pomagamy sobie w potrzebie. |
|
ZAUFANIE
Obdarzamy zaufaniem od samego początku i oczekujemytego samego od klienta. Zaufanie traktujemy, jako kapitał, który procentuje, a nie kredyt.
DOBROBYT
Dążymy do osiągania takich efektów, które przekładają się na finansowe korzyści dla klientów i agencji.
ROZWÓJ I WIEDZA
Stale poszerzamy własne kompetencje, dążąc do mistrzostwa i przekazujemy wiedzę klientom, wspierając ich rozwój.
|
STABILNOŚĆ
Jesteśmy stabilnym partnerem, na którego zawsze można liczyć, wykazujemy się dużą dostępnością, niezależnie od okoliczności.
POMAGANIE LUDZIOM, SŁUŻBA
Chcemy, by nasze działania faktycznie rozwiązywały problemy i zaspokajały potrzeby klientów, dążąc do wywierania pozytywnego wpływu na świat.
WIELKIE OSIĄGNIĘCIA
Nie boimy się wyzwań. Stawiamy sobie ambitne cele, czerpiemy przyjemność z ich osiągania, celebrujemy sukces i wykorzystujemy go do dalszego rozwoju.
|
|
ZAUFANIE
Obdarzamy zaufaniem od samego początku i oczekujemytego samego od klienta. Zaufanie traktujemy, jako kapitał, który procentuje, a nie kredyt.
DOBROBYT
Jesteśmy inicjatywni. Wyprzedzamy oczekiwania klienta. Ciągle poszukujemy nowych rozwiązań, nie popadamy w rutynę. Wychodzimy zza biurka. |
Katarzyna Khanna
Szefowa
Chciała zostać psychologiem, ale ostatecznie wybrała studia dziennikarskie, a następnie kierunek Design for Communication w Wielkiej Brytanii. Od 2013 roku zajmuje się projektowaniem graficznym oraz marketingiem. W przeszłości pełniła rolę redaktor naczelnej anglojęzycznego miesięcznika z branży fitness, jednocześnie budując i wdrażając strategie promocji w social media dla magazynu oraz innych klientów agencji.
W 2016 roku postanowiła przenieść doświadczenie zdobyte za granicą na rynek polski. Tak powstała Agencja Marketingowa REFOCUS, w której udało się zebrać zespół specjalistów w dziedzinie social media. Jest strategiem, który opracowuje koncepcje zaawansowanych kampanii reklamowych nakierowanych na sprzedaż, łącząc ze sobą różne kanały komunikacji. Na swoim koncie ma kampanie anglojęzyczne na Facebooku, Instagramie i LinkedIn dla klientów w Polsce oraz w krajach arabskich.
Realizuje się też jako trener, dzieląc się wiedzą i wieloletnim doświadczeniem na licznych szkoleniach organizowanych przez REFOCUS.
Nie porzuca marzeń. Wierzy, że odpowiednio reagując na przeciwności losu można przekuć nawet najbardziej dotkliwą porażkę w spektakularny sukces.
k.khanna@refocus.pl
Dział Obsługi Klienta
|
Kasia WolnaDyrektor ds. Strategii i Rozwoju
Zarządza działem social media. W Agencji Refocus pracuje od 6 lat, prowadząc kampanie reklamowe i PR dla marek takich jak Żywiec Zdrój czy Ustronianka. Chętnie podejmuje się też projektów dla marek regionalnych (Województwo Małopolskie, Euroregion Beskidy, Gmina Rajcza) oraz sektora NGO.
k.wolna@refocus.pl
|
|
Dział Szkoleń i Administracji
|
Karolina ŻeglińskaSpecjalista ds. Administracji
Specjalizuje się w projektach unijnych. Naszym klientom pomaga w uzyskaniu dofinansowania do szkoleń i usług doradczych poprzez Bazę Usług Rozwojowych. Współpracuje też z trenerami zewnętrznymi, uzupełniając ofertę agencji i inne szkolenia zawodowe i miękkie.
k.zeglinska@refocus.pl
|
|